Strona 1 z 1

Polar minky sklep internetowy

: 27 lis 2017, 14:46
autor: mariusznowak
Czy sklep, który sprzedaje tkani dziecięce to dobry pomysł na interes?

Właśnie ten elaborat ma wykazać, że każdy biznes odpowiednio zaplanowany może przynieść zarobek jego właścicielom. Na samym początku należy uświadomić fakt, iż sklep internetowy winien być uzupełnieniem sklepu stacjonarnego, który posiada w swojej ofercie podobny asortyment. W przedstawionym przez nas przypadku są to biuro rachunkowe radom. Tak, więc odradzam opieranie biznesu jedynie o handel w Internecie. Wiele czytelników zada pytanie, czemu mam taką opinię na ten temat?

Będę starał się to wyjaśnić na przykładzie jpk Radom. Na początku trzeba wyszczególnić miesięczne koszty prowadzenia takiego sklepu z tkaninami dziecięcymi. Podstawą jest składka ZUS. O ile w początkowych dwóch latach przedsiębiorca może odprowadzać preferencyjną składkę ZUS, o tyle nie jest to aż tak ważna pozycja w bilansie zysków i strat. Natomiast gorzej już to prezentuje się po okresie 2 lat od założenia firmy. Podstawowa danina dla ZUS to kwota 1100 zł za miesiąc.

Następny wydatek przy prowadzeniu sklepu internetowego z tkaninami dziecięcymi to jego marketing w przeglądarce internetowej. Umyślnie już pominąłem budowę samego sklepu internetowego - jest to jednorazowy koszt i jesteśmy wstanie go pominąć w miesięcznym bilansie kosztów. Wracający do promocji sklepu w Internecie. Powinno się wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania. Przykładowo dla jpk Radom koszt miesięczny to wydatek od 150 do 200 zł. Tego typu fraz powinniśmy wybrać kilkanaście. Łatwo policzyć, iż za tą samą formę reklamy wydamy około 2000 zł za miesiąc. Do tego dochodzą pozostałe wydatki związane z promocją. Należą do nich również marketing na forach, itp. Rezultat pozycjonowania sklepu na frazę: biuro rachunkowe radom nie pojawią się z dnia na dzień. Dlatego w pierwszej fazie trzeba pomyśleć o innym kanale dystrybucji oferowanych tkanin dziecięcych. Przydatne jest Allegro lub inne serwisy aukcyjne. Natomiast wystawienie oferty związane jest dodatkowymi kosztami i to nie małymi. Cena za wystawienie jednego towaru oscyluje w graniach od 1 zł do kilkunastu zł. Wszystko zależy od wykupionych opcji promocji. Więc każdy sam może sobie to podsumować i odpowiedzieć na pytanie czy ma to sens.